پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
3629
-
الف
+

سیروس گرجستانی جایگزینی ندارد

مهران غفوریان ضمن ابراز تاسف از درگذشت مرحوم سیروس گرجستانی، همکاری با وی را افتخارآمیز خواند.

مهران غفوریان ضمن ابراز تاسف از درگذشت مرحوم سیروس گرجستانی، همکاری با وی را افتخارآمیز خواند.

به گزارش آی‌فیلم به نقل از روابط عمومی رادیو ایران، مهران غفوریان که مهمان تلفنی «پنجشنبه جمعه» رادیو ایران بود، درباره درگذشت شادروان سیروس گرجستانی اظهار کرد:  تا پنج دقیقه پیش منزل آقای گرجستانی بودم و سیاوش پسر او می گفت دیشب می خواستم بابا را بغل کنم، اجازه ندادند و گفتند باید جواب تست کرونای او بیاید و ببینیم که تست کرونا مثبت یا منفی است. در راه خانه بودم که گفتند تست کرونای پدر منفی است. پسر آقای گرجستانی گریه می کرد و می گفت ای کاش زودتر گفته بودند و من پدرم را بغل کرده بودم.
غفوریان با اشاره به خاطره ای از سیروس گرجستانی گفت: افتخار این را داشتم که در بسیاری از کارها با او همکار بودم. از جمله فیلم «ناردون» آقای حسن پور و سریال «زن بابا» که یکی از کارهای خاطره انگیز من با آقای گرجستانی بود.
غفوریان گفت: در خاطرم هست یک سکانس 9 دقیقه ای مشترک سر سریال «زن بابا» به کارگردانی سعید آقاخانی با آقای گرجستانی داشتیم. او استاد و پیشکسوت من بود و این همکاری برایم افتخار بود. بازی او آنقدر شیرین و جذاب بود که اصلا احساس نمی شد که این سکانس 9 دقیقه ای است.
وی تاکید کرد: واقعا متاسف هستم. هر کدام از هنرمندان را که از دست دادیم جایشان پر نشده است. کسی را نداریم که بتواند نقش هایی را که سیروس گرجستانی بازی می کرد ایفا کند و جای او باشد. واقعا متاسف هستم و به خانواده گرجستانی و خانواده سینما و تلویزیون تسلیت می گویم.

مطالب مرتبط:

سیروس گرجستانی از دریچه نگاه همکارانش

بررسی زندگی سیروس گرجستانی در آی‌فیلم

وداع با شهریار به‌یاد سیروس گرجستانی

سیروس گرجستانی درگذشت + زندگینامه

م ه /

نظر شما
ارسال نظر